miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

De här är en dålig dag

Publicerad 2015-08-11 17:59:52 i Allmänt,

Jag vet inte varför men idag känner jag bara för att ligga i min säng och böla över hur otroligt ful jag är. jag kan inte leva med mina ben! de här går inte, jag kan seriöst inte gå ut längre för jag ser fan fkn hemsk ut. Vissa dagar är värre en andra men grejen är den att om jag inte tränar så känner jag mig som en 400 kilos tjej...men jag kan inte gå utanför dörren för att jag är så piss ful, seriöst orkar inte mer, den här veckan har varit såhär svår. Jag tar en paus från livet....Om de bara gick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela