miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Jeans!!!!

Publicerad 2015-08-07 13:42:08 i Allmänt,

Jag är beroende av att shoppa jeans...asså seriöst...jag har mer jeans en tröjor och linnen shortor, jag har mer jeans en bh-ar. Asså omg jeans. Jag är en jenas tjej jag har alltid jeans och när jag inte har jenas har jag pyjamasbyxor eller mjukisar på mig. Jag får seriöst feels av carlings drdemin skyhigh snor tighta jeans OMG I LOVE THEM. Seriöst om dom har har blir utslitna köper jag bara ett par nya dirr. Annars älskar jag Levis jeans eller disel, men asså drdemin liksom they got it all 
så asså jag köpte dom här i går och kommer inte ta av mig dom på år seriöst . Jag vet själv inte varför jag köper så mycket jenas för ingen tänker på vilka jeans man har på sig....eller jag gör de, men inte normala personer men jag bryr mig inte för jeans är min grej. På senaste tiden har jag lagt 3000 på jeans?!  jag vet de är illa, men jag ser de som att då slipper jag köpa nya jeans när jag flyttat till Sthlm! Bra grej. Så jag håller liksom på att förnya på garderob just nu 👌🏼.
I löveeee jeansssssssssssssssssss. Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela