miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Sista dagen jag bor hemma

Publicerad 2015-08-13 19:16:35 i Allmänt,

Idag var den absolut sista dagen för allt evighet som jag bor hos mina föräldrar, snart börjar ett helt nytt kapitel i mitt liv där jag är tvungen att ta hand om mig själv på helt egen hand och jag känner mig mer en redo. Jag har packar in flyttkartonger, sängar, bytåar och massa sånt hela dagen för att imorgon flytta in i min storebrors lägenhet i fittja. Så nu börjar mitt nya liv! Wish me luck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela