miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Whats wrong with my boobs?

Publicerad 2015-08-12 14:32:06 i Allmänt,

De här är bilder på mig, när jag täcker mina boobies, för att jag inte är en kille så de är inte okej för mig att visa mina bröst. Vad är skillnaden på mina bröst och han som bor granne med mig hans manboobs är lika stora som mina! Varför får han gå runt på sommaren utan tröja men inte jag? Vad är de för fel på mina fettklumpar som gör att jag inte för visa dom? Fast han får visa sina fettklumpar? För helt ärligt är de bara fettklumpar! Vad är sexig och inteessant med dom? Mina bröst är där för att jag ska kunna mata barn det är den enda skillnaden mellan mina och en mans bröst. Det är bara hud precis som huden på min mage som huden på mina armar som huden i mitt ansikte, varför får jag visa huden i mitt ansikte men inte huden på mina bröst? Jag fattar att de är för att mina bröst är sexualliserade men varför är dom de? Dum grej egentligen! När vi tänker efter :/ 

Sluta sexuallisera mina boobs och styr dina egna handlingar och tankar för jag ska få visa mina boobs om jag vill utan att riskera att bli våldtagen. :* get ur shit togheter people 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela