miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Wtf SL wtf SD

Publicerad 2015-08-04 23:02:40 i Allmänt,

Jag kan varenda detalj om andra världskriget och första världskriget, när hitler fått makten över Tyskland trycktes tidningar med titeln "få stopp på tiggeriet" de var de första hitler försökte ändra på, sen mörade han runt 9 miljoner judar. Ser ni inte vad de är som händer? Hela våran värld och planeten vi lever på håller på att vändas upp och ner....om vi inte längre har några männskligarättigheter kvar vad har vi då ens kvar? Vad finns de att leva för om alla måste vara likadana och rika? Alla måste jobba som advokat och ha en super glassig lägenhet på Södermalm. INGEN då menar jag verkligen INGEN tiggar för kul skull. Vad som håller på att hända är allt annat en okej. SD ni måste förstå att om ni inte kan ge alla invandrare en lägenhet och jobb så kan ni heller inte förbjuda dom att tigga pengar och sova på gatan, skulle du om jag får fråga sova under en bänk och leva på 20 spänn varje dag frivilligt? Skulle du tigga pengar av andra frivilligt? Skulle inte tro de, dom människor som gör de har kommit till ett ställe i sitt liv där de längre inte finns ett val. Att förbjuda tiggeri är som att förbjuda dessa människor mat...ska vi verkligen gå så långt att vi förbjuder vår egen ras att äta. I slut ändan är vi exakt likadana allihopa var vi en kommer ifrån eftersom vi alla är människor med ett hjärta och en hjärna. De är så fult att inte låta dessa människor tigga, vad har dom för val? SÄG MIG DE?!?!?! Hur mörka är inte era hjärtan? Jag blir tårögd. De är inte bara ert land de här landet tillhör oss snälla och iq givna människor också, jag tvingas nu skämmas över mitt eget land SKA DE VARA SÅ? Se verkligheten för snart måste människor förstå att alla är lika världa 
i am not having this. Inte igen inte igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela