miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Hälften av sommarlovet left

Publicerad 2015-07-23 20:25:11 i Allmänt,

Så de är asså en månad tills jag börjar i gymnasiet och flyttar till Sthlm...asså jag e inte ens pytte lite pepp, jag har ärligt bara ångest för att skolan börjar och mina matte skills är på nivå noll, hehe DÖDA MIG BARA!!!! LÅT MIG SLIPPA!!! Aja nuff about that shit. Så idag är de en allmänt jävligt ful dag de har regnat hela dagen lång och jag har luggit i min fina säng och kollat på youtube videos hela dagen!! Så kul har jag haft. Men imorgon ska jag shoppa med pappa och Nova, kinda made him by me new shoes. Och igår sov Philip hos mig och jag fick 2 fina timmars sömn på grund av att Philip skrek och gick i sömnen hela natten och som bästis är de mitt jobb att lugna ner honom, så de ängnade jag min dyrbara skönhetssömn till jo fin fint. Just nu ifall de intreserar någon ligger jag i sängen och lyssnar på Johnossi. Men hoppas ni får en fin kväll! Puss :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela