miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Hemma i Gotland igen

Publicerad 2015-07-07 15:44:40 i Allmänt,

Inatt kom jag hem till mitt Gotland till alla fina kusiner och mitt fina hus i gerum. Resan var inte den roligaste! Faktiskt en av dom värsta båtresor jag varit med om! Det blåste så mycket så att de knappt gick att sova, båten bara gungade åt alla olika håll. Tillslut kom vi i allafall hem till gerum och kl var då 04:00 vilket sög, sen sov jag i en timme innan jag vaknade och inte kunde somna om. Jag hängde med mina söta kusiner hela morgonen och jag fick äntligen träffa min nya lilla kusin Cleo som är 2 månader nu...hon är så söt jag är faktiskt helt kär i henne. Kväll ska vi åka och bada men imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på hoppas iallafall att vi åker in till Visby för jag vill shoppa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela