miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

JAG ÄLSKAR BÖCKER

Publicerad 2015-07-08 17:15:41 i Allmänt,

Jag är fan ingen vanlig 15 årig tjej...jag läser as feta fakta böcker på min fritid, kanske att jag framstår som jävlig tråkig och konstig nu men om du frågar mig är det jävlig smart, för fakta böcker gör mig smart! Läser man böcker på engelska lär man sig bättre engelska, och böcker på svenska gör en bättre på att stava....så i längden är det jag som vinner på de även om jag kanske verkar tråkig som hellre vill ligga hemma och läser 2000 sidor om franska revolutionen istället för att följa med och festa. alla böcker gör en faktiskt smart, även as tråkiga romaner ger en lite perspektiv och IQ. Har du provat läsa en bok? De är nått med att läsa bäcker som gör en så lugn....böcker gör mig lycklig seriöst, fan va tråkig jag är som ens skriver de här inlägget men aja. När jag läser böcker och ser bra citat i dom brukar jag stryka under citatet de är typ som en hobby på nått sätt :D ibland läser jag böcker bara för att hitta bra citat, eller så tar jag bild på dom 



Mina favvis citat! Coola va ;) helt ärligt tycker jag personligen att jag är mycket coolare en ni! För jag går mot strömmen och är fett weird utan att bry mig om vad någon tycker om de. Jag e fett cool! Aaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela