miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Min sommar so far.

Publicerad 2015-07-06 14:29:09 i Allmänt,

Förra sommaren var definitivt mer speciell en denna, men jag har gjort roliga saker ändå...och vädret sög först men nu senaste veckan har vi haft runt 30 grader varje dag. Det började med Kroatien resan som var helt underbar! Jag fick uppleva alla fina ruiner och nationalparker i 35 grader med mina bästavänner...det var helt underbart 


Efter Kroatien slutade jag grundskolan för evigt! Och jag lämnade alla mina fina vänner, de sög....fast jag kom in på gymnasiet jag ville gå på, och de här blir ett nytt kapitel i mitt liv! Wish me luck. Sen åkte jag till Stockholm och hängde med mina kusiner i min mosters lägenhet, jag hade så kul med min kusin Amalie! Seriöst vi hade super kul ihop! Sen kom min moster upp till oss i Norrland och vi hade en hel dag på stranden i fönebo och åt på café osv...super mys.  
 Sen åkte vi på rosenhill för ett par dagar sen och tittade på konsert. Nova och Selma var så söta när dom dansade och hoppa runt som galningar! Dom är sjukt jobbiga hem herregud vad roliga dom är att hänga med! 

  förr går gjorde jag en super kul grej, jag var på Prideparaden i Sundsvall med Victoria! Och vi hade så roligt! Hennes mamma pappa och lillebror Lucas var med, och deras hund Nash och vic målade Pride flaggan på Nash huvud :D han var sjukt söt, asså vilken livsglädje alla människorna hade i paraden dom skratta och dansade, och vic log hela....de var helt underbart att se henne så glad 


Igår gjorde jag en kul grej med bara familjen för vi bar på Delsbostämman, de är alltid lika kul att göra saker med mina små systrar för jag älskar dom verkligen massor 


Det är kul att vi tjejer får bestämma lite saker som shoppingturer i Birsta och Mats väljer traktorpulling i Ljusdal, även om jag inte finner det lika kul att åka raggar bil och kolla på traktorer finner jag det lika kul för att alla blir nöjda, och ikväll åker vi till Nynäshamn för att ta en färga till vårt fina hus på Gotland! De tycker iallafall alla är lika kul, hoppas ni haft en super duper hyper mega fin sommar! :* see ya 

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2015-07-06 14:36:49

Ha en fortsatt skön sommar!

Svar: Du med <3
M I R I A M F L I P P A L E E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela