miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Philip

Publicerad 2015-07-19 13:09:31 i Allmänt,

Om ni följer mig på sociala medier har bi nog märkt att de finns en ny person i mitt liv, och jag ska förklara för alla som tror att vi är tillsammans....så här är de: jag och Philip är bästavänner och han är gay alltså gillar Philip killar inte tjejer. Philip är en riktig sassy bitch hahaha jag älskar Philip med hela mitt hjärta och jag tror att han är min soulmate till 100%. Igår hade vi världens mysigaste girls night ever, asså när jag tittar på honom tänker jag bah "shit vilken underbar person du är!" Han och jag klickade på 2 sekunder och nu är vi Bästisar. Jag trodde inte en sekund på att de skulle gå så fort att hitta någon man älskar över hela hjärtat men jag bara visste att vi första ögonblicket att vi skulle bli nära vänner. Nu vet ni vem min Philip är! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela