miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Syskon moment?

Publicerad 2015-07-11 12:58:16 i Allmänt,

Igår shoppade jag och Liam en hel dag i Visby, vi fikade också på vinäger och åt på Max. Vi hade ett seriöst syskon moment där, jag upptäckte då att vi har ett gemensamt intresse....Fashion, vi gav varandra råd och hade jävligt kul! De känns fett nice att vi går ihop bra eftersom att vi nu ska dela lägenhet i ett par år. Inte bara de hände utan min bästa vän Thea åkte hem inatt, jag pussade hejdå på henne innan hon hoppade in i bilen och åkte till färgan...men jag lovade henne att jag kan åka och hälsa på henne när hon vill. I alredy miss her tho :( 

My bestiee

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-07-11 13:16:17

fin blogg

Svar: Tack så mycket! Läste igenom din blogg, den är väldigt intressant!!
M I R I A M F L I P P A L E E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela