miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Midsommar i Årsta

Publicerad 2015-06-19 15:51:47 i Allmänt,

Firar midsommar i Stockholm i år. Vi ska inte göra någonting speciellt förutom att äta massa god mat. De är inte speciellt fint väder här....rättare sagt spöregnar i typ hela Stockholm. Idag var jag och min fina kusin Amalie shoppat och åkt en jävla massa tvärbana, tunnelbana och buss....bra för mig så att jag lär mig hur man tar sig till olika ställen här! 


Så de är såhär min midsommar ser ut. Jag kom hit igår och åker hem redan på söndag kl 12:40 så de var ett kort besök ! Aaa men hoppas ni får de fint och mindre regnigt osv :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela