miriammarskog.blogg.se

HEJ! mitt namn är miriam, välkommen till min blogg, här kommer jag att lägga upp foton och skriva om mina åsikter och vardag. puss&kram mvh miriam

Seg på att uppdatera

Publicerad 2015-06-16 16:33:29 i Allmänt,

Tur att jag inte har några läsare och att den här bloggen är mest för att samla minnen. Dom senaste dagarna har jag inte uppdaterat pågrund av att jag haft fullt upp. Först hade jag ju grillkvällen som pappa ordnat för mig! De va mysigt att hänga med släkten och så, sen kom Moa och sov hos mig och vi såg en film ihop sen vaknade vi och hon åkte hem och jag städade mitt rum sen gick jag Nova och pappa hem till pappas kompis Kristian och var där ett tag tills jag stack hem till Victoria och hade myskväll. Dagen efter våran myskväll kom vi på att vi skulle shoppa i Birsta men råkade synd nog ta fel buss och hamnade nånstans i Sundsvall och kom inte in till Birsta så vi käkade på subway och listade ut att bussen hem skulle komma 22:09 och kl då var 16:00 så de sög eftersom att vi båda hade klänning och inga byxor så vi frös ihjäl...sen lyckades vi hitta en tidigare buss. Efter att ha kommit fram till Delsbo så gick vi till Ica och köpte jordgubbar och massa mat så fixade vi en picknick sent på kvällen i mörkret på en fotbollsplan av nån andeledning sen började vi frysa och stack hem och tittade på björnbröder på min iPad. Tagen efter shoppade vi lite sen stack Victoria och jag mötte Moa sen stack vi till ede och hänge med steggo och hans polare sen plankade vi på utebadet sen sov vi där och kollade på löjonkungen resten av kvällen. Och idag har jag tränat och luggit i pappas säng. Kul liv! Tänkte kanske dra till Stockholm i helgen och sova hos mina kusiner och moster som omväxling <3 see ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M I R I A M F L I P P A L E E

we only have and own one Life, so do what u wnat and regret it later, and win expirance - miriam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela